Sunday, October 6, 2013

Pictura cu degetele, prima incercare


Din pacate, vara aceasta a fost foarte scurta si urata aici la noi, si abia am reusit sa facem cateva din activitatile planificate sa aiba loc in exterior. Planuri am avut multe, de incercat retete pentru vopsea pentru pictura cu degetele, pictura pe asfalt, cloud dough ("aluat de nori"), si alte experiente senzoriale, dar vremea de afara a fost in general potrivnica. Una din activitatile pe care am reusit sa le strecuram printre vant si ploi a fost pictura cu degetele la masa noastra din gradina. M-am gandit ca are sa iasa cu "murdarie" multa, si asa a si fost, deci numai bine ca ne aflam in gradina si la sfarsit am putut spala totul cu furtunul cu apa si gata :)




Am folosit pentru "vopsea" un amestec din apa, faina, detergent de vase si colorant alimentar, am reusit sa obtin doar doua culori, rosu si albastru, pe care le-am pus in doua borcanele de sticla si i le-am prezentat Emei. I-au stralucit ochisorii imediat :) A pictat cu pensonul incantata pana cand i-am aratat ca ar putea sa-si foloseasca si degetele. De aici n-a mai fost cale de intoarcere, degetelele nu i-au mai ajuns, si-a bagat amandoua manutele pana la cot in borcanase si a pictat vreo cateva coli A3 pana cand a trecut direct la pictatul pe masa, o experienta senzoriala foarte interesanta :)

 


Cum am mai spus, curatatul de dupa a decurs foarte usor, mai ales ca vopseaua continea si detergent :) Si Ema cu siguranta a apreciat faptul ca a putut sa se picteze si pe manute :)


Ema, 22 luni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...