Tuesday, November 26, 2013

Distractii de toamna in aer liber - 10 idei



La sfarsitul lui octombrie am avut o vreme fantastica pe aici, cu temperaturi in jur de 20 de grade si fara vant. In general toamna asta a fost una foarte frumoasa, cu culori superbe si vreme draguta pentru a sta cat de cat pe afara si a gasi diferite distractii specifice perioadei asteia din an.

Acum ca toamna s-a terminat (bine eu mai consider totusi ca e toamna pana la 1 decembrie, nici n-a nins aici inca, dar deja ne-am facut Calendarul de Advent :) ), m-am gandit sa fac o recapitulare a activitatilor si jocurilor prin care am incercat sa ne bucuram de anotimpul asta frumos, anotimpul nostru preferat chiar  - al meu sigur e, pana o sa poata alege si Ema care e al ei, ma gandesc ca pot sa i-l aleg eu :) Un fel de "la revedere" spus toamnei, pana cand vor ingalbeni frunzele si la anul... Asadar, ce a facut Ema pe afara toamna asta?

1. A facut gramezi de frunze si s-a jucat cu ele:



2. S-a plimbat cu roaba, uneori impreuna cu pisoiul nostru, mare amator de distractii de toamna:



3. S-a dat pe toboganul special de toamna, cu o gramada de frunze la capat:



4. A fost in mini-excursii si plimbari prin padure, pentru a culege comori de toamna si pentru a se juca in voie in natura. Asa am descoperit ca e fascinata de paduri, cum ajunge isi ia un bat si incepe sa urce: "sus, sus, sus!"






5. A pictat frunzele portocalii din gradina noastra:


6. A cules mere din copac, cu scara, asa cum a vazut ea intr-o carte:


7. S-a batut cu frunze in casuta din gradina cu unchiul ei:
 
 8. A alergat prin frunze gigantice:


9. A facut un picnic de toamna cu mere coapte:



10. A vizitat gradina zoologica toamna:


Am avut asadar o toamna plina de culori si de activitati pe afara, a fost cel mai frumos anotimp de anul asta pana acum, dar asteptam si iarna, cu zilele ei pline de magie :) Acum ca i-am spus si noi la revedere toamnei, poate sa ninga oricand din partea mea :)


Ema, 22-25 luni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...