Thursday, November 21, 2013

Tartacute decorate



Unul din lucrurile cele mai dragalase la toamna mi se par micutele tartacute, in toate formele si felurile :)  Unele sunt netede, altele aspre, unele lungi si inguste, altele scurte si indesate, sunt perfecte pentru stimularea simtului tactil la copiii mic.

Cum noua ne-au ramas foarte multe tartacute si dovlecei micuti de la sedinta foto a Emei de la 2 ani (pe care am vrut-o cu tartacute si crizanteme), m-am gandit intr-o zi sa ii decoram si sa ii facem si mai prietenosi decat sunt. Nu e o activitate care are vreo legatura cu Halloween-ul, pur si simplu mi se pare ceva foarte de toamna sa decorezi dovleci in general :)


Am inceput prin a inveli fiecare tartacuta in folie de staniol, pentru ca desfacerea ei din jurul obiectelor e in sine o experienta senzoriala si pentru ca la varsta asta copiilor inca le place sa gaseasca lucruri ascunse :) Ideea am vazut-o pe mai multe bloguri in diferite variante ( se pot inveli cuburi sau alte obiecte micute, cu acelasi efect ).


Dupa ce a dezvelit fiecare tartacuta si dupa ce a incercat sa si inveleasca unele din ele inapoi, am trecut la decorat, am facut ochisori si gurita zambitoare, si parut si alte mazgalituri pe care le-a vrut Ema :) Unei tartacute mai grasute ne-am gandit sa ii facem si o fustita tutu, asa incat am mototolit bilute de staniol si le-am lipit in jurul "taliei" acesteia :)


 Ema s-a mai distrat invelind si alte jucarii in staniol si apoi prefacandu-se surprinsa ca sunt acolo :)


Pentru ca aveam si un dovleac mai mare, Ema s-a gandit sa ii imprumute putin propria ei fustita tutu argintie, sa fie si el frumusel (sau mai degraba sa fie ea frumusica, probabil era un dovleac-fetita :) )


Si uite asa avem noi acum tartacute cu ochisori! Cele doua din poza de mai jos sunt foarte bune prietene, stau mereu impreuna, asa a spus Ema :)


Ema, 2 ani abia implinitit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...