Saturday, December 21, 2013

Ziua omului de zapada {Calendar de Advent ziua 14}


Din pacate la noi nu a nins inca, nu avem zapada alba peste garduri, peste copaci, prin curte pentru facut oameni de zapada... dar pe 14 decembrie era planificata ziua omului de zapada, asadar am facut niste activitati cu tema asta.


Joaca senzoriala



I-am pregatit Emei o cutie senzoriala cu "zapada" din amidon de porumb, ulei si sclipici argintiu - o combinatie perfecta, "zapada" asta chiar scartaie daca e stransa in mana). Am pus alaturi niste imagini cu oameni de zapada, ca sa se poata inspira si sa construiasca si ea unul. Bineinteles ca cel mai mult s-a jucat pur si simplu cu faina fara sa incerce sa construiasca ceva, a cerut animalele ei de plastic si se prefacea ca le inveleste cu zapada :)



Dupa o gustare asortata cu tema, am folosit apoi oamenii de zapada de la activitatea senzoriala pentru a face doua colaje de iarna. Ghidata de mine, Ema a pictat cu degetelul niste fulgi de zapada pe o foaie albastra, dar cel mai tare isi dorea sa picteze ea in voie, cu toata mana, asadar al doilea peisaj l-a creat singura si l-am numit "furtuna de zapada" :) Am lipit oamenii de zapada cate doi pe fiecare foaie, e important sa fie cate doi, ca toti sa aiba un prieten :)







Pictand cu manutele, Ema a incercat sa faca singura amprente, asadar am ajutat-o si am pictat-o eu uniform iar ea a mai creat niste seturi de amprente, niciodata nu pot fi prea multe amprente, nu-i asa? :)



Mie imi plac foarte mult oamenii de zapada, sunt sigura ca vom reveni asupra temei candva in ianuarie (sper ca vom avea si un pic de ninsoare atunci), idei sunt o multime si vreau sa avem timp sa incercam cat mai multe :)

Ema, 2 ani si o luna

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...